Історія

Про мене

Той, хто хоч раз стикався з пошуком дійсно доброго спеціаліста, знає, наскільки це складна і марудна справа. І навіть перевірений, спеціально розроблений алгоритм іноді не гарантує успішного результату. 

Що відповідальніше завдання, то вищі вимоги до професійного підходу. І коли я говорю, що знаю, з якими проблемами вам доводиться стикатися під час пошуку персоналу, то можете мені повірити – 15 років досвіду роботи з бізнесом у цій сфері дають мені на це право.

 Я розробила і випробувала не одну систему стандартів, запровадила спеціальні пошукові технології, напрацювала величезну базу професійного персоналу, відшліфувала свої знання на численних тренінгах та профільних семінарах, Mini MBA. А дві вищі економічні освіти “Облік та аудит” і “Міжнародна економіка у сфері туризму”дозволяють мені почуватися впевнено в сфері бізнесу і його інтересів.

Не важливо, кого саме ви шукаєте. Комерційного чи фінансового директора, досвідченого маркетолога чи програміста, вправного і ефективного менеджера з продажу тощо. Будь-яка сфера бізнесу, будь-якого рівня складності завдання - вашого ідеального кандидата буде знайдено в найкоротші терміни.

Мій робочий досвід

Упродовж десяти років, починаючи з 2005-го, працювала в банках на керівних посадах, переважно з бізнесом. Тому дуже добре розуміюся на  будь-яких видах бізнесу і на тому, який саме працівник потрібен саме для цієї компанії.

Мій професійний старт був одразу з достатньо високого рівня. Спочатку була начальником відділу кредитування середнього та малого бізнесу, потім – керуючою групи відділень, директором філії, згодом – заступником директора Західного регіону з 6 областей. 

140 працівників у підпорядкуванні і висока планка відповідальності – це величезний досвід у таких сферах, як залучення клієнтів та якість їх обслуговування, виконання всіх планових показників та забезпечення стабільно високих фінансових результатів. Самостійно підбирала команди та займалася їх мотивацією – мої команди завжди досягали найкращих результатів. 

Після такої школи, звісно, я була спроможна створити власну рекрутингову агенцію. Тож 2015-го почала самостійне плавання в цій царині. Моїми бізнес-інтересами стали ті, які мені найбільше подобалися: підбір персоналу, а також його розвиток і мотивація. 

Маючи в арсеналі знання того, як організувати бізнес і досвід підбору персоналу, відчула, що не вистачає досвіду підбору персоналу саме для компаній, а не для ввіреної тобі команди. Тож я прийняла пропозицію міжнародної групи компаній (декілька стартапів) і стала директором з управління персоналом. 

Тут я навчилася закривати будь-які вакансії в Україні, Європі, Америці. І тут я відкрила для себе підбір персоналу для сфери ІТ.

Сталося це випадково. 2015 року, працюючи на посаді HRD в міжнародному холдингу,  отримала завдання від власника укомплектувати дві ІТ-команди за два дні. Без розуміння ані технологій, ані того, хто саме потрібен і де їх знайти, пішла на виставку стартапів у Києві з понад 2 000 тисячами учасників. Там я не лише підібрала працівників для команд, а й “закохалася” в ІТ.

Після цього унікального досвіду незабаром я самостійно вела два цікавих проекти, завданням яких було формування відділів HR з нуля. Паралельно фрілансила, але з часом ризикнула і зайнялася тільки рекрутингом. 

Саме ця робота була в мене в пріоритеті упродовж наступних п’яти років. Нині я керую командою співпрацівників як власник рекрутингового бізнесу. 

Мій перехід з бізнесу/ТОП-посад у рекрутинг є нетиповим для України, зате популярний у Європі та США. І саме до таких високих стандартів зараз прагнуть усі динамічні і прогресивні компанії. І я впевнена, що готова прийняти саме такого рівня виклики, як і впевнена в результатах.

Мій репутаційно-фаховий портфель - це:

  • досвід роботи з бізнесом та в продажах – понад 15 років.
  • досвід  в управлінні персоналом та в рекрутингу – більше 15-ти років.
  • досвід роботи з ІТ-вакансіями – понад 5 років.
  • досвід управління великими командами як ТОП-менеджер: у 23 роки я керувала командою з 5 осіб, у 24 – 15 осіб, у 25 – штатом з 70 працівників, у 30 – колективом зі 140 осіб.
  • досвід у департаментах з управління персоналом (HRD) – це школа управління колективами від 150 до 700 працівників. 
  • понад 1500 працевлаштованих у різні компанії фахівців, у тому числі для міжнародних та ІТ- компаній. 
  • 2 вищі економічні освіти “Облік та аудит”, “Міжнародна економіка у сфері туризму”, Mini MBA, пройдена велика кількість тренінгів та навчань.
ukUK
en_USEN ru_RURU ukUK